Kampanyam 47 lira ama 61.50 lira fatura geldi aradım sözde müşteri temsilcilerini neden yüksek geldiğini göremiyorlarmış (bu ay canları öyle istemiş).Bende dedim ki T***müşteri temsilcilerini arayayım belki bilgi verirler!
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Kampanyam 47 lira ama 61.50 lira fatura geldi aradım sözde müşteri temsilcilerini neden yüksek geldiğini göremiyorlarmış (bu ay canları öyle istemiş).Bende dedim ki T***müşteri temsilcilerini arayayım belki bilgi verirler!
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder