Daha önce de yazmış olmama rağmen Vodafone firması yine ilgisizlik örneği göstererek beni mağdur etti. Hattımın kapatılması için tüm işlemleri yapmış olmama rağmen yine bana fatura çıkardılar. İlgisizlik bir yana yurt dışında olduğum için iletişim bile kurmadılar.
Yorum Gönder