Ben Çayırova Mutlukent'te oturuyorum iş yerim Kartal'da. Her gün kaç km yol yürüyerek İnönü mahallesine geliyorum ki minibüse bineyim fakat minibüsler yol güzargahını değiştirdikleri için gosb ışıkların oraya inmeden Gaziler Mahallesi'nden son durağa geçiş yapıyorlar, bir an önce bir düzenleme yapılması şart.
Yorum Gönder