9 0cak tarihinde YBS denilen şirketin bilinmeyen numarasından aboneliğimizin başladığı yönünde mesaj geldi. Vodafone aradık. İptal edildiğini söylediler. Ancak her ay fatura gelmeye devam etti. Vodafone 'u her aradığımızda iptal edildiğini söylediler. Ancak ısrarla fatura gelmeye devam etti. Bu YBS denilen şirketten kurtulmak imkansız. Vodafone 'da bu işe ortak oluyor. Hattı iptal etme kararı aldık. Binlerce insanın şikayetçi olduğu ne olduğu belirsiz bir şirketle çıkar ilişkisi yoksa Vodafone gibi bir şirket neden çalışmaya devam eder anlamak imkansız.
Yorum Gönder