İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pullman Hotel Kalitesiz Hizmeti.

Pullman Hotel Kalitesiz Hizmeti.

Ben taksiciyim; Ataşehir 'den almış olduğum 4 Rus müşteriyi Pullman Hotel 'e getirdim. Ücret 120 TL tuttu. Müşteri ise 10 dolar vererek Pullman Hotel'e girdi. Müşteriden para istediğim zaman otelin güvenlik görevlisi Rus müşterileri içeri alıp beni darp ettiler. Para kazanabilmek için bunu yapan otel için sizin memnuniyeti nasıl sağlar? Güvenlik görevlileri sadece insan dövmek için yetiştirilmektedir.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget