Vodafone Nautilus AVM'den almış olduğum hattın AVM bayiliği tarafından yanlış tarife uygulanmasından kaynaklı faturalarımın şahsi mobil ödeme kullanım haricinde yüklü gelmesi, müşteri temsilcisine bağlandığım halde bayi numarasının gerektiğini ancak bu şekilde şikayette buluna bileceğimi bayisi olan AVM yi aradığımda hatları devamlı meşgul, bunların haricinde hattımın yeni tarifeye geçmem için ek bedel ödemem gerektiği, genel merkeze ulaşmam için bilgi veremediklerini gibi bir çok sorunla karşılaştım. Burada bir tüketici olarak mağdur olan benim ve bir bayinin yapmış olduğu hatanın bedelini ben ödemek zorunda değilim. Ödemiş olduğum faturaların değerlendirilip hakkım olan ödemenin iadesini istiyorum. Bu durum için ne yapmalıyım.
Yorum Gönder