İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

A101 Ürünün İade Alınmaması ve Personelin Saygısızlığı.

A101 Ürünün İade Alınmaması ve Personelin Saygısızlığı.

Güneşli Kuloğlu şubenizden saat 17:51 de almış olduğum uni baby bebek yağı ve bakım losyonunu aynı gün 18:15 de iade etmek için gittiğimde çalışanınız B**** Ç***** 'in olumsuz ve bir o kadar da saygısız karşılamasıyla karşılaştım. Kendisi bugün yeterince iade almış olduğu için benim iademi alamayacağını, ben alışverişimi yaparken ürünleri seçtiğimi takip ettiğini kaldı ki bu kadar kaba bir karşılamayı kesinlikle bir mağaza sorumlusuna yakışmaz. Ne demek takip etmek personeliniz müşteri ile nasıl konuşması gerektiğinin farkında bile değilken siz ona mağaza emanet etmişsiniz. Gerçekten büyük cesaret. Benim koşulsuz iade hakkım varken, alışverişimden yaklaşık 20 dakika sonra iadeye gelmişken ve iade yapacağım ürün taze gıda değilken aldığım ve vazgeçtiğim ürünlerin iadesinin kabul edilmeme nedeninin bugün aldığı fazla iade olması sebebi tüketici haklarında yoktur. Kendisinin yaptığı kaba konuşma zaten can sıkıcıydı. Bugün aldığım ürünlerin iadesini ve kendisinin şahsıma karşı yapmış olduğu kaba konuşması dolayısıyla özür dilemesini, konu ile ilgili uyarılması sizden ricamdır. Unutmamak gerekir ki mutsuz bir müşteri çevresini de etkiler. Mağaza kalitesinin bu tarz insanlar yüzünden zedelenmesi kabul edilmemelidir.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget