Telefonumdan Vodafone'un cep programını kullanıyorum. Güncel faturamın fazla olduğunu gördüm. Müşteri hizmetlerini aradım. İki tane sohbet hattına (video izlet gibi vb.) üye olduğumu öğrendim. Ancak ben ne üye oldum ne de bana mesaj falan geldi. Tamamen tesadüf eseri farkına vardım. Müşteri hizmetlerini aradığımda bu iki hattı arayıp üyeliğimi iptal ettirmem gerektiği söylendi. Söyledikleri numarayı aradım. O hatlar da benim üyeliğimin olmadığını söylediler. Hatta mesajla iptal etme yolunu denedim. Mesajda da üyeliğimin bulunmadığı yazıyor. Vodafone, haberimiz olmadan anlaşmalı bir şekilde bu hatlarla çalışıyor. Üstelik kullanıcının bundan haberi yok. Yazıklar olsun.
Yorum Gönder