Sony Xperia Z3 marka telefonumu aldığımdan bir müddet sonra ekranındaki küçük bir siyah noktadan dolayı Teleservice ye gönderdim iki sefer gönderdim bir şey yok deyip tekrar geri gönderdiler. Aynı zamanda başka arızaları da mevcuttu onları yaptılar fakat ekrana dokunmadığın üçüncü kez ekrandaki aynı arızadan tekrar gönderdim bu sefer ekranını değiştirip gönderdiler. Telefonumun değişen ekranında arızalı çıktı ekranda 4-5 mm. Ebadında parlaklık vardı. Tekrar servise gönderdim. Ben ekranda arıza var diye gönderdim onlar batarya testi ve yazılım güncelleyip ekranına hiçbir şey yapmadan tekrar gönderdiler. Özellikle ekrandaki arızayı gösteren etiket bile yapıştırmıştım. Anladığım şu ki Sony alınmaz, kullanılmaz, işe yaramaz servisi var ürünün arkasında durmuyorlar. Sadece zaman kazanıyorlar garantisi bitsin diye. 1850 TL vermiştim garanti şartları gereği cihaz değişimi ya da para iadesi de yok.
Yorum Gönder