İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Taahhüt Sözleşmesine Rağmen Yüksek Ücret.

Vodafone Taahhüt Sözleşmesine Rağmen Yüksek Ücret.

A***'dan çıkıp Vodafone'a geçmek istedim, fatura kesimine 10 gün varken müracaat ettim ki A**bana "taahhüdünüz bitti, yaparsanız yüksek ücret ödemezsiniz" dedi, ben de nasılsa Vodafone'a geçeceğim sorun değil dedim. En geç 6 günde geçeceğimi söylediler ama maalesef geçemedim, sonra bana yeni bir kırmızı zarf yani yeni hat verip sistemde sorun vardı "pardon" dediler, iyi de A*** bana kesti yüksek faturayı, oradan 1 gol yedik, sonra geçiş için SMS gelecek gelince hattı takın ve fatura çıkmadan sözleşme yapacaksınız burada dediler. SMS geldi geçtim ama 1. fatura 72,50, 2. fatura 95,50, 3. fatura 118 geldi. Başka bayiye gittim siz taahhütte bulunmamışsınız dediler. Şok oldum hala da çözemediler. Halbuki bana alırken Vodafone TV, Spotify, Digiturk Play ve +2 GB var dediler, tarife ile ilgili sorun olduğu için Netflix'i açmadım ve ye hepsi bitti dediler ben daha girmeden. Bu nasıl anlaşmadır?

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget