22 Mart tarihinde vermiş olduğum sipariş bugün 6 Nisan hala işleme alındı olarak beklemede, defalarca iletişim merkezinden iletişime geçmeye çalıştığım halde telefona bakan hiç kimse yok. Anlamadım.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
22 Mart tarihinde vermiş olduğum sipariş bugün 6 Nisan hala işleme alındı olarak beklemede, defalarca iletişim merkezinden iletişime geçmeye çalıştığım halde telefona bakan hiç kimse yok. Anlamadım.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder