İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Sistem Adı Altında Mağduriyet.

Vodafone Sistem Adı Altında Mağduriyet.

Aralık ayında almış olduğum 0543**87 numaralı hattımın paketi red 10 olarak seçtim. Paket tutarı farklı bir red tarifesinde olan 05465**559 hattım referans alınarak 49 TL olacağı söylenmişti. Fakat sistemde hata oldu denilerek 5 aydır paket ücretimi 80 TL olarak yansıtıyorlar. Faturalarımı bilerek ödemedim hala düzeltme yapmadılar. İcralık olmayalım diye eli mahkum yine ödedim. Hala bir dönüş yok. Kontörlüye dönüş yapsınlar diye abone merkezine gittim. Fakat öyle bir saçmalıktır ki biz yapamıyoruz müşteri hizmetlerini arayıp oradan yaptıracaksınız deniyor. Abone merkezinde hat satarken işlem yapılıyor ama satılan hat ile ilgili işlemler satış sonrası yapılamıyor nedense. Aradığımda bir muhatap bulamıyorum. 20-25 dakika hatta bekletiliyorum açıldığında ise çağrı sonlanıyor. Hat koptu süsü veriliyor. Şebeke deseniz kötü. İade ve ödeme değişikliği istiyorum.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget