İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Puanlama Sistemi Sorunu

Vodafone Puanlama Sistemi Sorunu

İlk Vodafone üyeliğimi başlatırken bayiden ve müşteri hizmetlerinden 6 ayı geçmiş olduğum dönemde istediğim cihazı alabileceğim bilgisi paylaşılmış olmasına rağmen en düşük cihazlar Samsung J2, Huawei benzeri giriş seviyesindeki vasat cihazları alabileceğim bilgisi verildiğinde şok oldum. Tarife üzeri fiyatlar ödemiş olmama rağmen yapılan puanlama sisteminin saçmalığında mağdur edilmekle beraber tüm yakın çevrem kendim hatlarımızı kapatıp firmayla ilişiğimizi kesmek durumunda kalacağız firmanın şikayet iletmek için kullanılan online Self Servis bölümününde günlerdir kullanılamaması cabasıdır.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget