6 yıl ******* kullandıktan sonra küçük birkaç ödemeden dolayı tek kalemde iptal ettim. Tivibu'ya geçtim. Full paket 29 TL ve internet 59 TL. Ancak taktığım günden beri donma problemi yaşıyorum. Yani 1 saat sürede ortalama 15 20 dakika donmadan dolayı bir şey izleyemiyorum. Aradım ve bana şunu diyorlar bizlik bir sorun yok. Cihaz ya da kablolarda sorun var. 60 TL ve diğer masrafları siz ödersiniz diyorlar. Ya arkadaş ne internetinizden ne de Tivibu dan fayda görmedim. Temmuz'a kadar taahhüt var. Sonrasında beleş verseniz de lazım değil. Yani bari kalan 2-3 ay temiz kullanalım.
Yorum Gönder