Yaklaşık 3 ay önce 4.5 red s paketine geçiş yaptım. 70 TL'lik paketi 45 TL olarak kullanmaya başladım. İlk ay gelen faturamda 70 TL'lik ödeme yaptım. Paket değişikliği, daha önceki paketten kalan ücretler olabilir düşüncesiyle gelen faturanın ödemesini yaptım. İkinci ay ise karşıma 89 TL'lik fatura çıktı. Paket aşımı yapmadığım halde bu rakamla karşılaştım. Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak konu hakkında bilgi almak istedim. İnceleme yapan müşteri hizmetlerindeki görevli 3520'den gelen oyun mesajına onay verdiğimi, aylık ücretin Vodafone tarafından onlara ödendiğini, Vodafone'un da bu ücreti benim faturama yansıttığını belirtti. Çözüm için YBS isimli bir şirketin 0216474**0 no. 'lu telefonunu verdiler. Firmayı defalarca aramama ve dakikalarca müzik dinlememe rağmen henüz müşteri temsilcisine ulaşamadım.
Yorum Gönder