İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

H&M Sipariş Verememe...

H&M Sipariş Verememe...

Online siteniz açıldı da ne oldu? Müşteri ayırımcılığı yapıyorsunuz ilk günden. En sevdiğim markayı soğuttunuz. Neymiş bazı müşteriler online alışveriş yapamıyormuş. Ödeme seçeneği çıkmıyormuş. Müşteri hizmetleri de kusura bakmayın bizden alışveriş yapamayacaksınız diyor kibarca. Hiçbir sitede bu şekilde bir iticilik görmedim. Bin tane ekstra mail açtım. Hiç birinde ödeme seçeneği çıkmıyor. Bari siz benim yerime alışveriş yapın ben size ödeyeyim. Düzeltmek için hiç ama hiç bir çabanız yok. Bundan sonra ne mağazanızdan ne de internet sitenizden alışveriş yaparım ve yaptırırım.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget