Geçen günler de sık sık telefon görüşmeleri sonrasında ekranda yeni Red paketi için iptal ve ya kabul et diye devamlı otomatik görüntü çıkıyor telefon cebimdeyken tamam butonuna dokunulmuş ve tarifem yükseltilmiş bu nasıl işlemdir? Vodafone böyle bir durum hiç yakışmıyor zaten avantaj cepte ya da Vodafone Yanımda uygulamaları yüklü eğer paket yükseltmek istesem oradan yaparım diğer GSM şirketlerinde böyle bir durum da hiç karşılaşmadım derhal durumun düzeltilip eski tarifeme geçişimin hiçbir ücret yansıtılmadan yapılmasını istiyorum.
Yorum Gönder