İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Nike Ürün Memnuniyetsizliği  ve Firmanın Duyarsız Kalması

Nike Ürün Memnuniyetsizliği  ve Firmanın Duyarsız Kalması

Aldığım spor ayakkabılar 1 hafta giymeme rağmen açılma yaptı, ürünü aldığım Nike shop'a götürdüm ve incelenmesi için ürün inceleme birimine gönderdiler. 1 ay boyunca bekledim ve ürün geldi. Üretim ve metaryal kaynaklı bir kusur tespit edilmemiştir diye dönüş yaptılar. 251,40 TL verdiğim bir ayakkabı 1 haftada açılıyorsa ve kusur sadece bizden kaynaklı ise Nike firmasına ürettiği bu kalitesiz ürün için teşekkür ediyorum. Birçok spor ayakkabım var ve senelerdir giyiyorum ancak ilk defa bu kadar müşterisine ilgisiz bir firmadan alışveriş yapmışım. Ürünü incelenmesi için gönderdiğim firma Koray Spor ürünü parası karşılığında tamir edebileceğini söyledi.Ürün konusundaki memnuniyetsizliğimizi bütün çevremize söyleyelim ki kimse bu ilgisizlikle karşı karşıya kalmasın. Ürün için tüketici hizmetlerine de aynı şikayeti yazılı olarak ileteceğim. Nike firması olarak bu maile bir dönüş bekliyorum.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget