Taahhüt kampanyam bitti. Beni aradılar yeni kampanya için Vodafone geçtiğimiz için artık (elimizdesin) mantığı müşteri memnuniyeti yok böyle kurumsal firma olmasın bende şu kampanya var ondan istiyorum, o yeni geçiş yapacaklar içinmiş bende diğer operatöre geçtim. Müteakiben bana taahhüt etmediğim halde taahhüdü bozduğum için diğer operatöre, geçtiğim tarihten bugüne 3 adet fatura gönderildi. Ben taahhüt etmedim ses kaydımı ya da yazılı imzamın olduğu evrakın olduğu bilgileri yok gereğinin yapılmasını arz ederim.
Yorum Gönder