İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Ödüyoruz Ama Ne Ödediğimizi Bilmiyoruz

Vodafone Ödüyoruz Ama Ne Ödediğimizi Bilmiyoruz

Vodafone operatörünü 2 hattımla birlikte kullanmaktayım 2 hattımın da faturasını yaklaşık 10 aydır hiçbir şekilde alamıyorum. Her telefonum kesildiğinde açtırmak ve faturamı istemek için Vodafone'u aramak zorunda kalıyorum. Her aradığımda gönderdiklerini ve bundan sonraki faturalarımın düzenli olarak geleceği söyleniyor ama gönderdikleri fatura, fatura olmuyor. Bir sonraki ay yine ne gelen var ne giden. Resmen fatura ödeniyor ama ne ödediğimizi göremiyoruz. Bu her ay böyle devam ediyor. Bu yüzden eğer buradan da bir şey çıkartamazsam Vodafone hatlarımı operatör değişikliği yapacağım. Diğer şikayetimde Vodafone Red tarifesi kullanmaktayım. Sözleşmemin bitmesine yakın Vodafone müşteri temsilcisi arıyor ve hattınıza indirim tanımlıyoruz. 12 kalma sözünüze şu kadar ödeyeceksiniz şöyle olacak böyle olacak diye bir sürü yalan ve tamam diyorum sizin dediğiniz gibi olsun. 2 ay kalma sözümüzü veriyoruz, ancak aynı.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget