7 ay önce abonelik başlattığım Vodafone Net'ten 3-4 aydır internet hizmeti alamamaktayım. Defalarca arıza kaydı oluşturmama rağmen sorunun kullanıcı hatası olduğunu söyleyip hiçbir ilgilenme yapılmadı. Ne bir teknik destek yapıldı telefondan, ne de teknik hizmetlerden biri geldi. Kurumsal bir şirketin bu kadar sorumsuz olması içler acısı. Taahhüt nedeniyle de kullanamadığım internet hizmetinin ücretini ödemekteyim. En kısa sürede tahattütü iptal ettireceğim.
Yorum Gönder