Vodafone ev internetim borcundan dolayı kapatılmış farkında değildim. Cumartesi akşamı ödemeyi mobil bankacılıktan yaptım çağrı merkezini aradım internetimi açmaları için ilk aramamda açma talebini sesli yanıt sistemi işleme aldı borç yok diyerek ama açılmayınca tekrar aradım ve borç görünmeye başladı. Çağrı merkezine bağlandım. Dekontları istediler mail olarak yolladım tekrar aradım ulaştı mı diye sorgulamak için bu sefer 1 saat bağlanmak için bekledim bağlanamadım. Pazar günü cevap atmışlar maile 1 3 iş günü içinde açılacak diye pazartesi sabah denedim girdi bir internete önce 10 dakika falan sonra yine kesildi. Çağrı merkezine bağlandığımda hala gün içerisinde açılacak diyor. Bir de bütün gün bunu mu bekleyeceğim açılması için madem böyle göremiyorsun ödemeyi bankalarla neden anlaşman var. Ya da aç netimi bankayla görüş elinde dekont var ödeme yapılmazsa yine kapatırsın. Ben hayatımda bu kadar kötü bir firma görmedim.
Yorum Gönder