1 senen oldu sorunumla ilgili her hafta mesaj atıyorlar. Çözüm sağlanacak diye yaklaşık 1 sene olacak bugün bir mesaj atmışlar evraklarda eksik belge tespit edilmiştir diye bu kadar basit bir firma yok kesinlikle ilgi yok ve bir sorununuz varsa arayın diye mesaj atmışlar. Bu firma art niyetli kaç sefer mail attım, faks çektim. 1 senedir işleminiz en kısa sürede çözüm sağlanacak diyor ama en sonunda eksik evrak var diyorlar.
Yorum Gönder