Aboneliğimde bana satmış olduğunuz modem arızalandı. Aboneliğim bittiği için siz bakmıyormuşsunuz bana Huawei telefon numarasını verdiler, Huawei aradım bana verdikleri cevap "modemin üzerinde sadece TTNET logosu olan modemlere bakıyoruz. Vodafone modemleri kendi ithalatıdır onlara göndermeniz gerekiyor" dediler. Bana sattığınız modeme neden bakmıyorsunuz üstelik sizden alalı 1 sene bile olmamışken?
Yorum Gönder