İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net Kurumsal Modem Arızalandı Bakan Yok.

Vodafone Net Kurumsal Modem Arızalandı Bakan Yok.

Aboneliğimde bana satmış olduğunuz modem arızalandı. Aboneliğim bittiği için siz bakmıyormuşsunuz bana Huawei telefon numarasını verdiler, Huawei aradım bana verdikleri cevap "modemin üzerinde sadece TTNET logosu olan modemlere bakıyoruz. Vodafone modemleri kendi ithalatıdır onlara göndermeniz gerekiyor" dediler. Bana sattığınız modeme neden bakmıyorsunuz üstelik sizden alalı 1 sene bile olmamışken?

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget