İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Taksi Şoförleri Odası Brandium AVM-Rezidans Önündeki Durak Personelinin Tavrı

Taksi Şoförleri Odası Brandium AVM-Rezidans Önündeki Durak Personelinin Tavrı

Sabah otoparka girmeden fırına uğramak istediğim için arabamı 4'lülerini yakarak taksi durağından biraz ileride durdurdum. Oradaki adamlar bağıra çağıra yok burası taksi durağı da yok buraya araç girecek de diye çıkışınca her ne kadar 5 dakikalık işim olduğunu fırına uğrayacağımı hemen çıkacağımı söylesem de bu anlayışsız tavırlarını devam ettirdiler ki saat daha 9'du ve etrafta çok fazla taksi ya da araç yoktu. Bu adamların tavırları bir rezidans önündeki taksi durağına yakışmamakta.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget