İki yıldır kullandığımız interneti iptal ettirmek istiyoruz. Defalarca faks yolladığımız halde yok imza yarım çıktı, yok faks gelmedi sürekli oylayıp yeni fatura gönderme derdinde. Üyelik olana kadar beş dakikada yapılan sözleşme iptal edilmek istendiğinde günlerce uğraştırıyorlar. Üyeliğimi iptal ettirilmezse yasal yollara başvurumu yapıp gereken her yere şikayette bulunacağım.
Yorum Gönder