Nisan ayı faturam 208 TL gelmiş. Benim kayıtlı olduğum paket tutarı ise 23 TL Şaka yapıyorlar sandım çok ciddilermiş. Çatır çatır aldılar. Faturanın zamanı bitsin ilk işim faturalı dan çıkmak ve hattımı kırıp atmak olacak!
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder