İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone 23 Liralık Faturam 208 TL Geldi Sürpriz.

Vodafone 23 Liralık Faturam 208 TL Geldi Sürpriz.

Nisan ayı faturam 208 TL gelmiş. Benim kayıtlı olduğum paket tutarı ise 23 TL Şaka yapıyorlar sandım çok ciddilermiş. Çatır çatır aldılar. Faturanın zamanı bitsin ilk işim faturalı dan çıkmak ve hattımı kırıp atmak olacak!

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget