Şubat ayından beri internet hızım düşük 10 kere arıza kaydı açtım ama hala sorun devam ediyor gelip kimse ilgilenmiyor.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Şubat ayından beri internet hızım düşük 10 kere arıza kaydı açtım ama hala sorun devam ediyor gelip kimse ilgilenmiyor.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder