2 Yıldır Vodafone Net'ten Fiber İnternet hizmeti satın alıyorum, son 2 ay içerisinde kaç defa arıza kaydı oluşturduğumu ben bile unuttum, 5 gündür internet hizmeti alamıyorum, tarafıma verilen modem bozulmuş ve bu konuyla ilgilenen hiç kimse yok, müşteri hizmetlerini aradığımda artık duyacağım yalanları ezberlemiş durumdayım. Hizmet akdimi sonlandırmak istiyorum bunun içinde muhatap bulamıyorum. Sanırım tek yol hukuk yoluna başvurmak.
Yorum Gönder