Bana bugün ki yaptığınız aşırı üzüntüyü dile getirmek isterim, İzmir-Ercan biletim hakkında, bugün elimde olmayan aksiliklerden dolayı uçağın kalmasına son yarım saat kala geldiğim için havalanından gözüm yaşlı geri yollandım, bir öğrenciye göre bayağı pahalı olan bileti, ailemi görmek için bütün çabalarıma rağmen, çalışıp almıştım. Hayır onu geçtim bana kalan aşırı üzüntü tabi ki de aileminde üzüntüsü ve danışmaya gittiğimde herhangi bir çözüm üretmemeleri. Ben sürekli Kıbrıs-İzmir yapan bir yolcuyum ve başıma ilk defa böyle bir durum geliyor uçak kalkmadığı halde beni o durumda öyle bırakmaları çok can acıttı. Ki ailemi 5 aydır görmüyorum ve bu bir haftayı heves yapmıştım onlarla birlikte zaman geçirmek için şu anda Atlasjet mutlu ama emin olun yolcusu üzüntü içinde, bana bugün yaptığınız büyük sürpriz için teşekkür ederim!
Yorum Gönder