Vodafone Net ten 2 adet ADSL başvurusu yaptım, ADSL işlemlerim bina dışındaki kapıya kadar getirilip bırakıldı, bunun nedenini sorduğumda ADSL işlemlerinde modem alınmazsa bina ankastresine kadar hizmet Türk Telekom tarafından getirilip bırakılıyormuş hizmeti almam için 24 ay taahhütlü hizmet almak zorunluluğu nedeni ile işlemlerden vazgeçmeme rağmen tarafıma kullanmadığım hizmetin ödemesi iletildi. 1 bayt dahi hizmetini almadığım ve tarafıma hizmeti vermeyen Vodafone Net benden ücret tahsili yapmaya çalışması hiç hoş değildir, bu nedenle konuyu BTK'ya ayrıca bilir kişi beyanı ile Tüketici Hakem Heyetine şikayet edeceğim. Tarafıma iletilen faturadaki abone numaraları000 639 0**, 000 638 2***.
Yorum Gönder