Vodafone Net internet erişimi için yaklaşık 6 ay önce yaptığım adres değişikliği başvurusundan sonra adres değişikliği yaptığım hesabımın Vodafone Net tarafından adres değişikliği değil yeni abonelik açıldığını fark ettim. Eski aboneliğimin otomatik ödeme talimatı olduğu için tüm faturalarını ödemişim. Ayrıca yeni aboneliğim (adres değişikliği yaptığım eski aboneliğim) için de 3 ayda bir fatura ödenmiyor diye Vodafone Net interneti kesmiştir. Faiziyle o faturaları da otomatik ödeme yapılmamış diye ödedim. 1 ay önce Vodafone Net'e bu yanlışlıkla ilgili şikayette bulundum. Konuşmalarda en fazla 72 saat içinde geri dönüş yapılacağı söylendi fakat hiç dönüş yapılmadı. Yaklaşık 4-5 defa daha tekrar aradım. Şu an benim açtırmadığım abonelikle ilgili kapatmak için dilekçe istediklerini söylemekteler. Sizden ricam Vodafone Net gibi kurumsal olmaktan uzak bir şirketten internet iletişimi almamanız.
Yorum Gönder