Kullanmakta olduğum tarife de sabit ücret gelirken nedenini bilmediğim bir şekilde hattıma ekstra bir üyelik tanımlanmış ve faturama ek ücret yansıtılmıştır. Müşteri hizmetleri ile konu ile ilgili görüşmek için aradığımda ilk görüşmede telefon kesildi ikinci defa aradığımda müşteri hizmetleri yetkilisi başından atar gibi konuştu ve hiçbir şekilde yardımcı olamadı. Faturanın neden yüksek geldiğini sorduğum takdirde bile biz bilmiyoruz ödemem zorundasınız gibi kelimeler kullanmıştır ve ben bu faturayı ödemek istemiyorum hattımı kapattırıyorum dediğim zaman gayet rahat bir şekilde kaydımı alarak devamını şubelerimize gidip yapabilirsiniz dedi. Tarafıma gelen bu ekstra ücreti ve müşteri hizmetleri yetkilisinin böyle konuşmasını ve Vodafone hattını kullanan herkesin bilgisi olması için paylaşıyorum.
Yorum Gönder