2016 Ağustos ayında benim bilgim olmaksızın adıma hat çıkartılmış. Savcılığa gittim dilekçe verdim o dönem fatura 300 civarıydı daha sonra Vodafone yetkililerine istedikleri evrakları mail attım ancak hala bir sonuç alamadım üstelik fatura 3 ayda 4000 TL oldu. Vodafone kullanmadım kullanmamda yaptıkları çok ayıp.
Yorum Gönder