Vodafone şirket hattı kullanıyorum. Uygulama son 12 saatlik kullanımı doğru göstermeyebilir diye yazıyor tamam ama o zaman bu haksızlık için atılan bir adım mıdır? Yoksa siz bu kadar geri bir teknolojiye mi sahipsiniz? Sizin bu yetersizliğinizi ben ödemek zorunda mıyım? Siz benim cebimden 2. kez paramı alıyorsunuz. Paketin bitmesine yakın nedense sayaçlar duruyor? Hiçbir şekilde ne kadar kullanım hakkım kaldığını öğrenemiyorum. Kendi kartım ile 2 kez ek paket aldığım halde yine yanıltıldım. 60 TL mi geri istiyorum.
Yorum Gönder