Vodafone her ay faturam yüksek geliyor ve müşteri hizmetlerini aradığımda şuraya üye olmuşsunuz buraya üye olmuşsunuz gibi baştan savma aslı olmayan kelimelerle bizi oyalayıp fazla fatura gönderiyorlar, pes dedirtecek kadar.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Vodafone her ay faturam yüksek geliyor ve müşteri hizmetlerini aradığımda şuraya üye olmuşsunuz buraya üye olmuşsunuz gibi baştan savma aslı olmayan kelimelerle bizi oyalayıp fazla fatura gönderiyorlar, pes dedirtecek kadar.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder