Eylül ayında İspanyolca dili için kayıt olduğum kurs açılmadı. Tüketici haklarından kağıdım olduğu halde paramız iade edilmedi. Sebebi ise Tad dil okulları diye kayıt edildiğim kursun Amerikan Dili ve Edebiyatı okulları olarak isim değiştirmesi.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Eylül ayında İspanyolca dili için kayıt olduğum kurs açılmadı. Tüketici haklarından kağıdım olduğu halde paramız iade edilmedi. Sebebi ise Tad dil okulları diye kayıt edildiğim kursun Amerikan Dili ve Edebiyatı okulları olarak isim değiştirmesi.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder