Sanki ne kadar kalırsa faturalı da bizim için daha çok getiren gibi bakıp düşünüyorum.Müşteri hizmetlerine ilk faturalıya geçeceğim gün dedim ki bana bundan sonra fatura çıkacak mı hayır dedi daha sonra hattım ne hikmetse faturasıza geçmedi ve ondan sonra aramalarımda sistemde yenileme var ekranlara erişilemiyor daha sonra arayın. Bir daha arıyorum evet sorun temsilcimizde inşallah tahsil edilecek dönüp geçiştirilip kapatılıyor. 22.03.2017 günü hat birden faturasıza geçti. Aradım üç aylık iade yapılacak halen araştırıyoruz dedi. Kardeşim üç ayda eğer ki bir şeye karar veremiyorum 80.000000 nasıl hizmet veriyorsa.
Yorum Gönder