Türk Telekom'un 07.04.2017 saat 17:00'da randevu verdiğim ücretli ekip nedense saat 15:00 da sisteme aradık ulaşamadık diye kaydı kapattırmış (müşteri hizmetlerinden öğrendim).neyse bir daha istedim hız problemimden ötürü 09.04.2017 saat 15:00'a tekrardan randevuyu onaylamama rağmen, ücretli ekibin sisteme biz aradık ücretli ekip istemiyor demiş deyip (yalan söyleyip) kaydı tekrardan kapatmış. Siz gerçekten kendinizi ne zannediyorsunuz merak ediyorum. Bağlatıldığı günden beri 24 Mgbt olan internet hızımın daha 2 Mgbt'i aştığını görmedim. Konuyla ilgili ücretli ekip istememe rağmen kafanıza göre gelmeyip yalan söylemekte neyin nesi? Resmen paramızla rezil oluyoruz. Madem görüşmelerim kaydediliyor açıp baksınlar son 4 görüşmeme neler var içinde. İnternet indirme hat zayıflatması:20.9, yükleme hat zayıflatması:46. Resmen santral kilitlemiş internetimi! Herkesi cahil sanmaktan vazgeçin!
Yorum Gönder