İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fatura Sorunu Çığ Gibi Büyüyor

Vodafone Fatura Sorunu Çığ Gibi Büyüyor

Bugün normalde 45 lira olan faturamın 122.4 lira gelmesinin ardından defalarca aradığım müşteri temsilcisinin SMS aboneliği olduğuna söyleyip durması bana verdikleri abone olduğum özel şirketin benim hattım üzerinden her hangi bir aboneliğin bugüne kadar başlatılmadığı ve bunun müşteri temsilcisinin hiçbir şekilde kabul etmemesi bana gönderilen e-faturada buna dair hiçbir belgeye rastlamamama rağmen hala bana hiç olmayan aboneliğim için 122 liralık faturayı ödemeyi zorunlu bırakıyor. Bir daha asla Vodafone kullanmayı düşünmüyorum. Çevremdeki herkesi uzak tutacağım. Tam bir usulsüzlük, hakkımı da sonuna kadar arayacağım.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget