18.02.2017 tarihinde bebeğime alınmış bir hediye yurt dışında yaşadığımızdan elimize geç ulaştı. Alınan hediyenin bedeni bebeğime uymadığından, bugün (14.04.2017) Ankara-armada mağazasından değişimini yapmak istedim. Mağaza müdürü hiçbir şekilde yardımcı olmadı, merkezi aradık merkez de olumsuz cevap verdi. Bugüne kadar yurt dışında dahi onlarca büyük bebek markasından alışveriş yapmış biri olarak B&G Store'un bu tutumunu anlamsız buldum. Sonuçta bebek & çocuk ürünü satan bir mağazanın olumlu yönde inisiyatif kullanmasını beklerdim. Kaldı ki özel durumu olan bir müşterilerine bile sıfıra yakın bir ilgi ve de anlayış gösterdiler. Söz konusu bebekli bir anneyse 1 ayı bir gün bile geçse değiştirmiyoruz gibi bir cümle kurulamaz. Sonuç olarak bir daha asla B&G Store mağazasından alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Çevremdeki insanların hepsine de bu olumsuz tutumlarından bahsedeceğim.
Yorum Gönder