Normalde 45 TL gelen faturama bu ay 83 TL gelince müşteri hizmetlerini arayıp nedenini sordum. Bana çifte tarifelendirme yaptıklarını bu ay için yapacak bir şey olmadığını gelecek ay normale döneceğini söylediler. Bana sormadan ve nedensiz yere çifte tarifelendirme yapıp sonrada yapacak bir şey yok demenin açıklanır tarafı yok. Ayrıca 6670 denen bir numaraya abone yapıp 14 TL faturalandırmışlar. 6670 nedir, haberim olmadan ne zaman üye yapılmışım hiçbir cevap vermiyorlar. Müşteri temsilcisi umursamaz bir üslupla hiçbir sorumu cevaplamadığı gibi, sorun çözmek adına da hiçbir öneri getirmedi. Böyle bir üslup ve haksız faturalandırma nedeniyle Vodafone'u şiddetle kınıyorum ve hakkımı her türlü hukuki platformda arayacağım.
Yorum Gönder