18.04.2017 saat 13:20 Kars Anadolu Jet'te biletim vardı Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan Dün sabah 11:30'da ben havalanındaydım 11:30'da hatta check-in yaptırdım sırf gecikmemek için. Saat 12:40 lavaboya gittim daha sonra uçuş kapısına doğru gittim x-raydan geçerken çok kalabalıktı ve anca içeri geçebildim ve saat 13:10 207 uçuş kapısındaydım ve kapılar kapandı deyip beni uçağa almadılar ve durumumu anlattım kimse dinlemedi kimse de yardımcı olmadı. Cezayla bir sonraki güne bileti attın dedim aldığım yanıt promosyon bilet olmaz sanki promosyon olunca biz para ödemiyoruz ve ben gidiş dönüş aldım iki biletim birden yandı. Kimsenin umurumda olmadı ve beni anons etmek yerine benim valizimi uçaktan atmışlar. Oradaki görevliye diyorum ki beni anons etseydiniz ben oradaki görevliye rica ederdim sizinle iletişime geçerdi ama siz bunu yapmak yerine valizimi uçaktan indirdiniz aldığım cevap yine siz yoktunuz bizde indirdik. Siz ne kadar büyütüyorsunuz uçak bagajını hemen indirdik artık yapacak bir şey yok promosyonlu biletmişsiniz dediler bu bana resmen saygısızlıktı resmen bana yapılan saygısızlıktır. Bu mailimi inşallah ciddiye alıp ilgilenirsiniz.
Yorum Gönder