İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Beni Bugün Çok Zor Durumda Bıraktı.

Vodafone Beni Bugün Çok Zor Durumda Bıraktı.

Faturamı ödememe rağmen bugün telim aramalara kapalıydı, hiçbir sebep göstermeden. İşlerim onlar yüzünden aksadı. Ayrıca 450 TL gibi fatura önüme çıkarıyorlar. Kesinlikle şikayetçiyim, gereğinin yapılmasını arz ederim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget