Henüz 2 ay önce almış olduğum Casper Via a1 markalı telefon şarj olmuyor. Keşke daha önce Forum ya da şikayet sitelerini kontrol ederek bu telefonu alsaydım. Şu an inceleme yapıyorum ki bu sorun genel olmasına rağmen yetkili bir kişi bile cevap verememiş. Çok pişman olmakla birlikte bu ayıplı mal satan markayı tüm imkanlarımı seferber ederek her kesime ulaştıracağım.
Yorum Gönder