Vodafone kendi hatasını düzeltmek yerine hattımı iptal etti. 3G modem ile aldığım hat bir süre önce kullanılmaz oldu. Aradığım zaman bana bir paket alıp parasını ödemediğimi söylediler ama böyle bir alımım olmadığını sabit ödemeli bir hat aldığımı belirttim. Bana kayıt açtıklarını ve kontrol edip geri döneceklerini belirttiler. Aradan 20 gün kadar geçip aranmayınca ve hizmet alamayınca bugün yine aradım ve hattımın iptal olduğunu öğrendim. İlk önce bir paket talebim olmadığını kabul ettiler ve aslında paket aşımından ekstra bir ücret çıktığını söylediler. Hattımın limitli ve paket aşımı olmaması gereken bir hat olduğunu bildirdiğimde ise bu sefer Vodafone kaynaklı aralık faturasının kesilemediğini ve ocakta iki aylık faturanın kesildiğini bunu ödemediğimi belirttiler. Konu daha uzun ama sığmadı. Sonuçta kafalarına göre bana haber vermeden hattımı kapamışlar.
Yorum Gönder