Starline marka kanepe aldım fabrika hatası çıktığı ve aldığım yere bildirip arıza kaydı oluşturup bildirmelerine rağmen ben aradığımda böyle bir kayıt yok deyip ilgilenmiyorlar. Garantisi de bitmedi. Hala sonraki aramalarım da da telefona dahi çıkmıyorlar böylesi firma hayatımda görmedim.
Yorum Gönder