İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone 400 TL'den Sonra 836 TL Fatura Geldi.

Vodafone 400 TL'den Sonra 836 TL Fatura Geldi.

Normal faturam 30 TL Mart ayında konuşma aşımı yapmışım ve bana mesaj gelmiş, fark etmemişim ara fatura 400 TL geldi ben o faturayı Mart 31' de ödedim ve hemen hattımı kontrolüne çevirdim ve müşteri hizmetleri bana Nisan ayında da en fazla 60 TL gelir dedi ve bana bugün 836 TL fatura çıkmış. Bn hattımı kontörlüye çevirdikten sonra nasıl bu kadar fazla geliyor? aşım ücretini 400 TL zaten ödedim, bu neyin nesi oluyor?

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget