Fatura ödendiği halde hem bir kısmı ödenmemiş gözüküyor, hem de ek fatura bilgisi gönderiyorlar. Ek faturayı ödemek için, ne aramayla ne de online işlemle ödemeyi gerçekleştiremiyorum. Müşteri hizmetleri hiçbir şekilde yardımcı olmuyor! Bu nasıl bir firma? Ayrıca yine sınırsız internetini kullandığım Türk Telekom, '' sınırsız " olmasına rağmen, "interneti aşırı kullanıyorsunuz fiyatınızı yükselttik" diye bilgi verip, onay falan almadan kafasına göre işlem yapıyor! Kullanmayı mı bırakalım? Soğuyalım mı bunu mu amaçlıyorsunuz.
Yorum Gönder