İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Fatura Ödedikçe Ödenmeyen Fatura Çıkartıyorlar

Türk Telekom Fatura Ödedikçe Ödenmeyen Fatura Çıkartıyorlar

Fatura ödendiği halde hem bir kısmı ödenmemiş gözüküyor, hem de ek fatura bilgisi gönderiyorlar. Ek faturayı ödemek için, ne aramayla ne de online işlemle ödemeyi gerçekleştiremiyorum. Müşteri hizmetleri hiçbir şekilde yardımcı olmuyor! Bu nasıl bir firma? Ayrıca yine sınırsız internetini kullandığım Türk Telekom, '' sınırsız " olmasına rağmen, "interneti aşırı kullanıyorsunuz fiyatınızı yükselttik" diye bilgi verip, onay falan almadan kafasına göre işlem yapıyor! Kullanmayı mı bırakalım? Soğuyalım mı bunu mu amaçlıyorsunuz.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget