7. ayın içinde bu ikinci ayakkabı alışımız. Botumuzun yanlarından açılma oldu gönderdik geri bize geldi. Tekrar itiraz ettik halen bir haber yok. Maddi durumumuz iyi değil sırf çocuğun sağlığı için marka alıyorum bu da pişman ettirdi kışın ortasında botsuz kaldık. Aynı mağazadan ikinci ayakkabıyı da aldık onun da yanlarında sıkıntı çıktı. Sizden ricam bir an önce bir cevap vermeniz.
Yorum Gönder